Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
New Life, New Boo..
Tuesday, March 27, 2012 @ 11:03 AM | 2 Comment [s]

Salam semua. Lama dah tak update blog sampai ada yang bertanyakan kenapa lama tak update blog. Ye tak, cik Zuryn ?? Hihi. Bukan apa, banyak hal. Tapi FB selalu jer online kan ? Hehe..

So, aku nak cerita dari awal la ye. Kehidupan aku dah berubah sepenuhnya. Takde lagi duka, tiada lagi sengsara bila lelaki tu tinggalkan aku. Aku gembira sementara menunggu THE RIGHT ONE untuk datang cari aku. Aku gembira sebab aku bebas dari kepompong palsu tu.

Aku gembira sekarang. Aku dah ada kerja yang bagus (walaupun tak sebagus mana), ada orang yang sayangkan aku (walaupun jodoh kami masih tak pasti) dan keluarga yang terang-terangan menolong aku bangkit semula dari kekalutan ni.

So, apa yang aku boleh cakap, aku GEMBIRA. Sebab ALLAH S.W.T dah turunkan seseorang yang baik, walaupun perangai dia gila-gila, sengal ubi, tapi aku tahu dalam dasar hati dia, dia seorang yang takut dikecewakan apatah lagi mengecewakan. Amin.


~Nyte~


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers