Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Tentang Dia
Saturday, March 31, 2012 @ 5:14 AM | 0 Comment [s]

Salam semua. Sory la kepada sesiapa yang mengikuti perkembangan blog aku. Memang lama tak update and kalau update pun mesti tak banyak nak tulis. Tapi hari ni, aku terbuka hati nak cerita kisah 'Dia'. Well, kami masih dalam fasa berkawan okey.

Banyak yang aku belajar dari dia. Dia banyak mengajar aku erti sebuah maruah, erti sebuah hubungan yang jujur dan bertanggaungjawab, serta erti sebuah CINTA.

Tapi, terlalu cepat untuk aku katakan aku cintakan dia. Cuma aku boleh katakan ada sesuatu yang berlaku dalam hati aku. Walaupun aku masih belum melupakan yang LAMA tu, tapi aku masih mencubanya demi yang BARU ni kerana aku nampak KESUNGGUHAN dia yang inginkan aku.

So, doakan aku ye......

Aku nak sangat BAHAGIA. Orang kata, bila kita gagal berkali-kali dalam berCINTA ni, kita akan jumpa yang SATU yang bakal mengubah hidup kita selama-lamanya. Aku harap DIA lah yang TERAKHIR. Selepas yang LAMA tu, aku ingatkan aku takkan dapat buka hati aku. In fact, aku memang tak bolah dah nak buka hati aku. Cuma, aku akan cuba kerana yang NI, ada LAIN nya. Kita tengok la dulu ea. Siapa tahu, aku bakal update HARI PERKAHWINAN aku dalam blog aku ni. Huhu. Tunggu ye.

Selamat Tinggal yang LAMA. Selamat Datang yang BARU..


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers