Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Duka Dalam Bahagia
Thursday, April 19, 2012 @ 10:08 AM | 1 Comment [s]

Salam. Makin lama, aku makin jarang nak update blog ni. Dah bersarang agaknyer. Alah, bukan ada orang baca pun kan. Kalau ada, mesti da komen punya.

Jadi, baru-baru ni, aku mula berkawan dengan seseorang. Cuma lambat untuk melupakan si durjana itu. Haha. Makin hari, makin aku suka nak maki si durjana tu. Sebab, suka hati aku lah kan.

Tapi, sejak akhir-akhir ni, aku rasa aku dah semakin melupakan si durjana itu. Sebabnya, hari-hari aku dipenuhi dengan kehadiran si Baru ni.

Aku tak nak beria sangat sebab takut jadi macam kes aku dengan si durjana tu. Cuma, dah perangai perempuan macam tu. Umur aku pun bukan makin kurang. Aku dah kena fikir macam-macam termasuklah hal kahwin [cewah!], masa depan aku, kewangan aku dan pekerjaan aku.

Aku pun tak nak kalau aku terlalu anggap semua ni biasa, aku akan kehilangan dia pula. Haih, ape pun tak boleh lah. Aku tak tahu nak fikir ape.

Kesimpulannya, aku memang dah kompius sama ada nak layan dia macam biasa, macam takde pape atau layan dia dengan perhatian. Dua-dua tu 1 keputusan yang payah. Hm, ikut jela macam mana nanti.

Semakin mengenali, semakin menyayangi...



Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers