Nanie ♥ To Write
Welcome, welcome. Tekan sini untuk Follow atau tekan sini balik Dashboard.
Umpama Matahari Di Lorong Gelap
Friday, April 27, 2012 @ 8:51 AM | 0 Comment [s]

Salam. Apa aku merepek pun aku tak tahu. Tapi banyak sebenarnya maksud yang aku boleh ungkapkan dari tajuk yang aku tulis tu.

Salah satunya adalah kehadiran Wan Ahmad Al Hafiz dalam hidup aku. Walaupun kami masih baru dan masih tak tahu mana arah tuju hubungan kami, tapi aku bersyukur dia hadir dalam hidup aku setelah makhluk Allah tu wat hal. Dia yang banyak bagi nasihat, bagi sokongan dan bimbingan kala aku dalam keresahan dan kerisauan. Cewah. Ayat, tak boleh blah.

Sebab lain pulak, aku rasa peranan kawan amatlah penting dalam kehidupan kita. Sama ada di tempat kerja atau tempat belajar, mereka amatlah diperlukan bukan saja untuk menemani kita tapi untuk membetulkan kita. Tanpa mereka, kita akan keseorangan dan tiada tempat untuk mengadu. Bayangkan jika kita sorang-sorang kat tempat kerja or tempat belajar, mesti tak tahu nak buat apa. Mati kutu la jawabnya.

Sebab terakhir aku boleh bagi adalah kehadiran family. Family lah yang selalu ada bila kta sudah mahupun senang. mereka lah yang banyak menolong kita walau betapa payahnyakita.

Jadi, hargai MATAHARI kita. Sebab tanpa MATAHARI itu, kita takkan bileh hidup tenang di bumi Allah S.W.T ni. Bersyukur kepadanya kerana menghadiahkan MATAHARI di kala hujan..

Peace ~~


Older Post | Newer Post
♥ Profile ♥


Assalamualaikum semua. Saya Nanie. Blog aku ni takde kena mengena dengan sesiapa pun. Cuma pendapat aku dan cerita harian aku.
Tulis link korunk kat Tagboard

Entry Profile Mr. H My Love



♥ Tagboard ♥

♥ Aku ♥
Daisypath Anniversary tickers